Data publikacji:

Autor:

Michał Miernik, „Hotel online”

Wydawnictwo: Michał Miernik (self-publishing)

Rok wydania: 2018

Zakres współpracy:

  • korekta (Adam Osiński)

 

Opis książki

Kążka Hotel Online skierowana jest zarówno do pracowników działów marketingu w hotelach, jak i do właścicieli małych biznesów hotelarskich. Jest to pierwszy w Polsce poradnik marketingu internetowego skierowany tylko do osób związanych z branżą hotelarską. Hotel Online to zbiór najlepszych praktyk online marketingu popartych przykładami z całego świata.

CZEGO SIĘ DOWIESZ Z KSIĄŻKI?

Hotel Online to poradnik marketingu internetowego dedykowany specjalnie dla branży hotelarskiej. Jako jedyna w Polsce taka książka obejmuje najważniejsze z punktu widzenia hotelarza obszary komunikacji marketingowej i sprzedaży w internecie:

  • Strategie marketingu internetowego: wyróżnij swój hotel i opowiedz jego historię!
  • Portale OTA: jak zarządzać wizerunkiem i sprzedażą wielokanałową?
  • MICE: jak efektywnie sprzedawać sale konferencyjne w internecie?
  • Strona internetowa: jak stworzyć witrynę, która sprzedaje?
  • Social media: jak zbudować reputację w internecie, która zwiększy RevPAR?
  • Email marketing: jak zbudować świetnej jakości bazę danych i jak zbudować relację z klientami?
  • Podstawy reklamy internetowej

Źródło: https://wobuzzeria.pl/produkt/hotel-online-ksiazka/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.