Wydawnictwo: Michał Miernik (self-publishing)
Rok wydania: 2018
Zakres współpracy:
- korekta (Adam Osiński)
Opis książki
Kążka Hotel Online skierowana jest zarówno do pracowników działów marketingu w hotelach, jak i do właścicieli małych biznesów hotelarskich. Jest to pierwszy w Polsce poradnik marketingu internetowego skierowany tylko do osób związanych z branżą hotelarską. Hotel Online to zbiór najlepszych praktyk online marketingu popartych przykładami z całego świata.
CZEGO SIĘ DOWIESZ Z KSIĄŻKI?
Hotel Online to poradnik marketingu internetowego dedykowany specjalnie dla branży hotelarskiej. Jako jedyna w Polsce taka książka obejmuje najważniejsze z punktu widzenia hotelarza obszary komunikacji marketingowej i sprzedaży w internecie:
- Strategie marketingu internetowego: wyróżnij swój hotel i opowiedz jego historię!
- Portale OTA: jak zarządzać wizerunkiem i sprzedażą wielokanałową?
- MICE: jak efektywnie sprzedawać sale konferencyjne w internecie?
- Strona internetowa: jak stworzyć witrynę, która sprzedaje?
- Social media: jak zbudować reputację w internecie, która zwiększy RevPAR?
- Email marketing: jak zbudować świetnej jakości bazę danych i jak zbudować relację z klientami?
- Podstawy reklamy internetowej